Základní informace: 

de Wolf GROUP s. r. o

Americká 2452/14

350 02 Cheb

Tel.: 00420 354 693 388

E-Mail.: serendib@dewolf.cz

: 648 31 442 DIČ: CZ 648 31 442

Bankovní spojení CZK: 72576893/0300

Podnikatel zapsán U Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 7 300

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ



Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat non-stop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY


Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

  

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 12 hodin po jejím potvrzení na našem e-shopu  zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) STORNO POPLATKY, SMLUVNÍ POKUTA

1. Kupní smlouvu lze měnit či stornovat pouze dohodou s prodejcem a to pouze v případě, nedošlo-li již k plnění smlouvy či odeslání zásilky. V opačném případě je kupující povinen uhradit veškeré náklady prodejce, které s vyřizováním jeho objednávky již vznikly (zejména telefonické hovory, objednané a posléze vrácené zboží dodavateli, poštovné, balné apod. do max.výše 500 Kč) a to nejpozději do 14 dnů od zaslání storno faktury formou platebních informací na email zákazníka. V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě, se považuje případ za porušení smlouvy ze strany objednavatele a pohledávka spolu s pokutou 500 Kč bude podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání.
2. V případě nevyzvednutí zásilky si prodejce sjednává právo účtovat smluvní pokutu a to ve výši 500,- Kč a dále zaplacení poštovného a balného. Tato smluvní pokuta bude postoupena k vymáhání advokátní kanceláři.
3. Pokud zákazník požádá o opětovné zaslání zásilky do 7 dnů od prvního neúspěšného pokusu o doručení a za předpokladu, že dojde k převzetí bude smluvní pokuta prominuta a dojde pouze o navýšení celkové ceny zásilky o cenu poštovného dle platného ceníku.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ 

Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím dopravní zásilkové společnost GLS.

 Cena poštovného v České republice je stanovena následovně:

  1. u nákupu zboží od 1,- Kč do 1.199,- Kč je cena POŠTOVNÉHO a BALNÉHO stanovena částkou 120,- Kč při zvolení způsobu platby bankovním převodem.

  2. 1) u nákupu zboží od 1,- Kč do 1.199,- Kč je cena POŠTOVNÉHO a BALNÉHO stanovena částkou 150,- Kč při zvolení způsobu platby Dobírkou.

  3.  při objednávce zboží nad částku 1.200,- Kč je POŠTOVNÉ a BALNÉ ZDARMA.

POŠTOVNÉ a BALNÉ ZDARMA platí jen pro oblast České republiky.

Pro odběratele ze Slovenské republiky platí jednotné POŠTOVNÉ a BALNÉ ve výši 300,- Kč pro všechny zásilky v libovolné výši objednávky a bude dopočítané až administrátorem. Zákazník bude vyrozuměn a písemně vyzván k potvrzení objednávky.

Do jiných států se poštovné řídí dle ceníku dopravce a bude dopočítané až administrátorem. Zákazník bude vyrozuměn a písemně vyzván k potvrzení objednávky.

(Cena je stanovena dle tarifu dopravce, podrobnější informace nalezete v záložce "DOPRAVA A PLATBA" na těchto webových stránkách)

 

 7) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží při jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě a řešit inhed při převzetí od dopravce (vypsáním záznamu o poškození, který dopravce dodá). Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

5) případně připojte záznam o poškození od přepravce

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

9) VELKOOBCHODNÍ OBJEDNÁVKY

Jste- li právnická osoba či OSVČ podnikající v oblasti zdravé výživy, kosmetického průmyslu, wellness či jim podobném oboru a chcete odebírat zboží za VO ceny, je nutné zaslat nám Vaše  IČO, DIČ na email: obchod@serendib.cz

Každá Vaše objednávka by měla být nad 3.000,- vč DPH ve velkoobchodních cenách (v prvotních odběrech záleží na domluvě). Navštivte také záložku Velkoobchod pro více informaci.

facebook.com